SKRIVET: 2008-11-16, kl 19:06:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Steget efter.. som vanligt?

Prestationsångest. Finns det nåt värre? Försöker göra en uppgift jag har, men det går inget vidare. Och Daniel, han bara skriver och skriver och skriver. JAG då?!? Blir galen snart... som om jag inte redan vore det ^_^
Tänkte jag kunde skriva lite shit här så kanske jag kommer på något halvbra åtminstonde. SUCK. Tror Daniel har skrivit en A4-sida på datorn, minst.. *hmpf*

Det var btw skönt att träna. Emma var där, känns som det var 100 år sen innan det som jag såg till henne..

Ibland går det ju så lätt att skriva, men ibland verkar det som jag får någon spärr i skallen. Rätt drygt kan jag säga. Men när jag  väl kan skriva känns det som allt bara blir skit ändå. Jag kan helt enkelt inte skriva. Bara stava, men kommer aldrig på något vettigt. Lika bra att lägga ner bloggen också skulle jag tro.
TACK OCH HEJ! KUL ATT NI KOM.. ELLER NÅT... Bye...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: