SKRIVET: 2008-11-12, kl 20:44:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Ready to do it!

Fick ikväll information om hur vi driver Rus vidare när Lindas projektanställning tagit slut. Jag var jätteorolig innan för hur man gör med styrelse och sånt men man kan tydligen (?) ha en förening utan sånt :)
Puh!
Jag och 3 till ska vara "lite mer" ansvariga. Dessutom ska jag och en till (förhoppningsvis..) handla. Jag förespråkade Euroshopper haha.

När mötet var så gott som avslutat åt vi thai-mat som Linda hämtat. Var godare än väntat och lagom starkt :) Var nåt med jordnötssås.

Sen åkte jag till Friskis för ytterliggare en genomgång i repan. Men direkt jag kom dit så fick jag höra att jag var onödig, typ.. så vi pratade lite och sen åkte jag igen =)
Behöver ingen mer genomgång så jag ska bara få vara med dom sista minutrarna på fredag för att se hur och vad man gör när man stänger. Värsta great!


Tess

Jag ska då bli fit :P hehe! Vilket jag verkligen inte är nu! Men så småning om så hoppas jag väl på det..



Jobbar du på friskis du?



PUBLICERAT: 2008-11-13, 09:12:51 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: