SKRIVET: 2008-11-15, kl 14:06:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ny klänning

Var till Kupolen en stund idag. Hittade värsta klänningen. Svart med en stor rosett :)
Älskar kläder där det sitter rosetter. Så den köpte jag, eller fick av Kjell rättare sagt. Hihi. Han är så snäll ju! Provade en annan, men den var för "slampig" haha. Satt verkligen *slurp* också och inte alls lika fin. Dessutom gillar jag inte axelbandslösa kläder, känns så naket :/ Är väl för att jag inte är van. Så var den för stor över tuttarna. Behöver fylla ut där tror jag... attans.
Köpte 'plastmat' till Maja också så hon kan göra hamburgare :P

När jag kom hem åt jag & Darling sushi. Gudars vad längesen! GÖTTA =)
Såg lite film, men blev för trött.. vill ju veta hur det slutar! Mandy Lane heter den.. somnade till en liten stund. Tänkte duscha, raka mig och sånt nu. Sen förbi Kupolen för tydligen hade mamma sönder ett färgat ljus.. klant! Btw så gick hon in i en skylt på parkeringen idag också. Fy fan va jag skratta då!!!

Trött, seg.. men blir väl bättre om jag duschar. Är sugen på godis. Får fråga Maja sen om jag får smaka Palle Kuling-choklad kanske.. det var inte igår man åt det.. men som alltid så vill jag ju ha L A K R I T S ! ! ! GEEEEEEE MIIIIIIIIIG!!!


Thérèse

Åhh Palle kuling som är så gott!! speciellt chokladen =)



PUBLICERAT: 2008-11-15, 16:15:37 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: