SKRIVET: 2008-11-06, kl 19:12:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

No scrubs

Var på Jobb-mässan idag ändå. Hade ju inget bättre för mig.. jag & 5 andra gick där inne tillsammans.
Sen var vi allihopa och åt på stan (+ 2 till som joinade) vilket var trevligt. Sen skjutsade Kjell mig till Kupolen där var in en kvart. Köpte leksaker åt Filip + ett lysrör. Skynda mig hem för att jag skulle få besök av Anna & Filip =)
Dom gillade pepparkakorna =)

Darling kom hem så vi slängde ut besöket, nej då dom skulle ändå åka.. jag & Darling åkte och tränade vilket var lite småjobbigt ibland. Hela passet funderade jag på vad vi skulle äta efteråt :P
Blev korv och mos i tunnbröd. Hur gott som helst :)

Väntar på att klockan ska bli 20.00 fast ändå inte. Men det är något att se på tv då i alla fall.

Men hur kunde folk lyssna på No scrubs ??? Det låter verkligen skit. Hörde en annan låt (svensk) där sångaren nämner TLC så jag var tvungen att leta fram en låt så Daniel fick veta vad han sjöng om.. typ :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: