SKRIVET: 2008-11-10, kl 11:30:30 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

något är skumt

Det gör så ont att jag bara vill skrika, gråta, slå och sparka.
Men har så klart för ont för att orka göra något sådant.
Har för ont för att orka ta mig ut också, tur att jag får skjuts till rehab om ca en timme.
Jag vill inte ha det så här!!!! Snälla någon, gör något!!!

Just nu hatar jag dessutom Youtube. Sökte efter en gammal låt och får bara fram remixar *suck* är det inte remix så är det idioter som sjunger :@
Världen går inte under, men jag är på sånt fruktansvärt dåligt humör idag känner jag.

Jag hoppas verkligen att det går bra på rehab och att det efter ett tag hjälper lite. Jag ska ge det en chans i alla fall.

Det ringde en människa från Okänt Nummer tidigare. Jag var på toa så det var en taskig tajming. Människan ringde sen igen. Det var en han & det enda han sa var "Hej". Jag hann bara säga "vem är det?" för sen la han på...?!? Hel-skumt ju. Det lät som en viss person men jag tror ändå inte att det var han.. vill inte det heller.. tror jag...?

Nu är det min & Lottas låt som spelas.
När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig, för dig, för dig...

Nu måste jag försöka äta nåt (vad?) och sen tvinga mig in i duschen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: