SKRIVET: 2008-11-21, kl 15:52:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Luftballong

Kom på den perfekta presenten till svärfar idag, han fyllde ju år samma dag som mig men då var dom utomlands. Jag tycker att han ska få presentkort på en luftballongsfärd :) Det gäller bara att Niklas m familj & Andreas och Johanna vill lägga lite pengar. Om inte Ewa vill åka så finns jag :P
Minns att jag & Micke (en killkompis i Lund) pratade om att åka, men det blev aldrig av. Det är nåt jag velat göra länge..



Kom hem för en liten stund. Darling jobbade över- som vanligt.. Jag var och tränade 11.30. Puls-pass. Tok-skönt! Sen blev det lunch på Kupolen och så en stund att kika runt. Hittade en mysse i alla fall. Hämtade ut järntabletterna + epilepsi-medicin så nu har jag 900 epilepsi-tabletter eller nåt, borde räcka ett tag! Tar ju 3 om dagen så..
Drack nyss en energidryck. Ska plocka lite hemma. Danspass kl 18 =)
Sen äta tacos hos Kjell-Britt. Imorgon kväll blir det mat hos Daniels föräldrar, dom är väl lika bruna som pepparkakor skulle jag tro :D


tess

Jag är nog minst lika dålig på att köra bil jag med ;) hehe



PUBLICERAT: 2008-11-21, 16:17:30 | URL: http://latess.blogg.se/
Marie

Hehe ja det var jag såg. Såg dig också, sorry att jag inte hejjade!



PUBLICERAT: 2008-11-21, 17:38:51 | URL: http://www.marieeriksson.bloggagratis.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: