SKRIVET: 2008-11-17, kl 21:57:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kroppen...

Nyss kommit hem från bokgruppen. Drog ut på tiden idag. Jag sa aldrig min önskelista, den kändes så mesig och så enkel, tråkig. Alla vill väl ha sånt och det vet väl alla redan? Visst, några andra saker hade jag med men nej det gick bara inte! Hela uppgiften kändes fel och det talade jag om också. Jag hatar sånt där. Det är för stort att skriva om samtidigt som det är så låst.. dålig förklaring kanske.

Sett jättemkt fina kläder på nätet. Men det är mkt som inte är gjort för min kropp kan jag säga! I hate it..
Ledaren som hade lunch-passet idag hade enligt mig "drömkroppen". Smal var hon men hon hade synliga muskler också. Väldigt snyggt!
Men ibland undrar jag "vem fan kan ha såna kläder, vem sitter det riktigt snyggt på?" Då har man ju ingen midja, inga höfter, jättebomber till bröst o.sv o.sv..

Ibland känns det som mina höftben sticker ut. Som när jag ligger på mage och ska träna. Vi ska t.ex göra rygglyft och hålla händerna vid höfterna. Eller att man håller armarna utanför och då känns det som höftbenen "trycks ner i golvet".. (vilket gör ONT!) Men inte fan är jag ens smal för det! Nej nej, det är någon som skriker att jag borde gå ner minst 5 kg till. Har 18 i bmi för er som bryr er.. Ingen big deal with that, men jag borde sluta vara rädd hela tiden. Och sluta tro att jag är tjock!

2 på Friskis (anställd personal) frågade idag om jag ville och kunde tänka mig att börja i receptionen tidigare på lugna pass så det ska jag göra. Ena passet är Lucia, så då kan jag sitta där och käka pepparkakor..typ :P




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: