SKRIVET: 2008-11-25, kl 18:37:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kan man vara perfekt?

När du är tunn som luft
Så är du nästan perfekt

Tråkig kväll. Jobbig kväll. Värdelös kväll. [behöver jag säga att det inte blir någon yoga?]
Fryser som en idiot, vetekudde kanske vore nåt. Himla bra uppfinning!

Om jag förlorar dig
Så förlorar jag synen
Om jag förlorar dig
Då har jag ingenting kvar
Förlåt mig men du är allt jag har

Jag vill sova redan nu, men hur ska jag då kunna sova hela natten? Och hur ska jag ens kunna somna nu? Dessutom vill jag försöka njuta av den här kvällen. hmpf...
Aktivitet kanske vore nåt, men vad orkar man? Det är frågan det...

Vem har snott min julstjärna som jag köpte förra året?!? Saknas flera gardiner också.. grrrrrrr.......

Man blir ju knäpp. Vi borde dra.
Men det är ingen som har lust.
Vi var naiva glada barn tills vuxenlivet hann ifatt.
Nu är vi barnen av idag och dessa barn har ingen lust.


mika

jag är perfekt :D nja.. inte riktigt kanske ;) men vi kan låtsas? btw så sitter jag i soffan med datorn å inte kan sova. därav är jag lite flummig.. (se mitt senaste inlägg) haha.. hörs imorn bejbi!



PUBLICERAT: 2008-11-26, 00:42:51 | URL: http://m1ka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: