SKRIVET: 2008-11-24, kl 22:17:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

julen närmar sig

Samtalet kändes rätt ok. Drygt att behöva berätta en massa om mig själv, mitt liv, mina tankar o.sv o.sv - igen. Vissa saker är så jobbigt att prata om också. Men det är ju såna saker som är viktigt att prata om, just för att det är nyttigt att 'beta av'. Och i slutändan blir det nog ett bra resultat, hoppas då det i alla fall.
Satt där i den nersjunkna stolen i nästan 1h 30 min! Blev nästan lite stel i benen /o\

Konstigt träningspass idag, men det är väl så ibland. Känt idag att jag har ont eller rättare sagt är öm i ena axeln. Vissa saker gjorde så ont att göra på träningen. Är det kroppen som skriker efter vila tro? Jag försöker tala om för kroppen att den behöver träningen och att jag tänker vila i Sälen... :P
(det är dock bara en dag som jag kommer vila...)

Vi planerade Rus kommande julavslutning idag, tänk att det verkligen är nära. Vi pratade om att alla ska köpa en julklapp för 40 kr, sen får alla en varsin julklapp :)
Det är tänkt att vi ska ha lite julpyssel också. Vi ska kanske göra ett pepparkakshus och lite sånt. Jag försöker komma på annat man kan göra också, men vet inte riktigt. Rim-stuga kanske vore nåt?

Tror jag ska avsluta nu. Lägga sig och läsa vore skönt. Är lite smånervös måste jag erkänna. Vet ju vad som komma skall imorgon..


tandra

jajjamen 14 år :) Han har bilddagbok om du vill se hur stooor han har blivit :) bhataren heter han.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: