SKRIVET: 2008-11-27, kl 08:45:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag är kär, jag är kär

Kom hem så sent igår så orkade inte blogga. Satt vid datorn ca 10 min. Läste någon blogg och pratade med mina moster på msn. Sen var det go natt för klockan var 22.20. Kände mig minst sagt helt död när Daniel pussade och kramade på mig när han skulle åka 6.05 ^_^
Fick skjuts hem av Hjalle igår och tur var det. Orkade inte vänta på buss eller nåt sånt. Sa åt han att det finns plats så han kan följa med till Sälen, så kan han underhålla oss :P
Vi lyssnade på den här låten och då kom jag att tänka på Hjalle & Heavy´s låt och den är ju för skön! Så jävla rolig :D
Lyssnar på den nu faktiskt.. hähä. Fast egentligen vet jag inte om min huvudvärk tål det här men men...

Är nästan sjukt sugen på hallonscones!!! Aaaaaaaah, ge mig ;)
Har inte alla ingredienser hemma för att göra det, men det är ändå inte samma sak att äta själv.

Har inga planer för dagen. Bara att jag ska laga mat i eftermiddag, till friskis. Tänkte faktiskt köra stationspasset idag. Pust. Blir nästan trött bara jag tänker på det haha. 75 min dryyyyygt pass, men jag ska jag ska jag ska! Kändes som det var mkt ben på gårdagens pass, men skönt det me :)

jag är kär, jag är kär
jag är datadöd
jag är död, jag är död
jag är datadöd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: