SKRIVET: 2008-11-07, kl 23:22:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag är glad att vara här..

Ja, hej och tack för kaffet! :)
Bäst man börjar som man avslutade...

Kom nästan nyss hem. Åkte hemifrån vid 14.40 ungefär :P
Först var det optikern för att Daniel bestämde sig för att köpa glasögon & vi åt på Helenas. Jag var efter det in på min eventuella praktikplats, vi får la se..

Fick blommor av Älsko idag *snutt*

Han skjutsade mig till Friskis där jag gjorde mitt första pass i repan. Det gick över förväntan, i alla fall för mig. Men är man van kassa sen tidigare så är man väl antar jag. Träffade en förvånad pappa också. Sen dansades det järnet!
Kjell-Britt hämtade efteråt. Jag kollade på Idol och Fredag Hela Veckan.
Hade Anna åkt ut hade jag, helt ärligt, JUBLAT! Hon är mesig, hon kan bara sjunga ballader och bla bla bla. TRÅKIGT ffs!!!
Nåväl. Lars åkte ut. Han ville ju det så.. är glad för hans skull, men han var då grym måste jag säga! Finns nog ingen kvar som förtjänar att vinna. Alice kanske.. Robin E? Johan är ju så liten..

Nästa år ska jag göra som alla andra och veeeeeeejla mig in i tävlingen, det kommer man långt på *urk*
Jag har faktiskt kommit på att jag lyssnar inte på "Idol-musik" så jag borde sluta klaga och bara hålla käften. Timbuktu, Håkan, Winnerbäck, Kent, Nirvana är kanske inte så mkt Idol-musik?! :)
Lyssnar sällan på Rix Fm numera, bara när det är Morgon Zoo. Dom är ju som ens egna lilla familj. Men musik som spelas blir man bra trött på.

Darlo jobbade först 6.30-13.00 och sen 16.45-22.15. Han slutar alltid 13 på fredagar och hade optikertid och klipptid så därför blev det rast i 4 timmar. Han jobbar imorgon igen, börjar 9. Så jag måste fixa matlåda nu. Koka ris eller något, finns ju någon gryta o dylikt i frysen.

TJO FLÖJT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: