SKRIVET: 2008-11-13, kl 17:52:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

doktoran, besökningan

Gick bra hos doktorn. Han kollade puls, blodtryck, lyste i munnen, kände på mina axlar och hals... Han tyckte inte att jag kändes speciellt spänd. Såg ingenting på tungan eller tänderna. Har ingen annan sett nåt heller i och för sig.. Skrev ut nå tabletter som jag ska ta minst 2 ggr om dagen (morgon och kväll) i 2 veckor, även om jag inte har värk. "Du ska aldrig vänta ut värken, ta ändå". Så nu ska jag fightas med värken, typ.. :P
Imorgon förmiddag ska jag dit igen för att ta lite prover, måste vara fastande. Nervösan hoppar på mig! Inte för att ta prover utan för vad/vad dom inte ska visa. Å ena sidan är det bra om det är något "fel" på mig för då kan jag få hjälp men samtidigt vill man ju vara frisk.

Det tog tid hos doktorn, 35 min i alla fall.
Kjell var ute och åkte så han skjutsade mig till Hagalund. Gick till Tajna (inte Tanja) och var där i 3 timmar! =)
Holy shit O_o
Väääääldigt trevligt må jag säga. Vill också ha såna blomkrukor som dom har, jag minns dom så väl från när jag såg dom första gången. Året var 2005. Så coola på nåt sätt. Fick även syn på en tavla hon gjort själv, hon har målat Mario. Hihi. Passar verkligen dom 2 (hon och Mange) för dom är verkligen tekniknördar N:o 1! Säg nåt som dom INTE har.. :P
Typ "varför ha en platt-tv när man kan ha TVÅ?!" =)
Säg någon tv-serie dom inte har på dvdboxar... u name it..

Hann med Kupolen en snabbis efter Tajna, ca 30 min iaf. Köpte en t-shirt och hårtoning. T-shirten föreställer en björkskog. Lite mysig, skum men ändå vanlig på nåt sätt. Tänkte osökt på L när jag köpte den. Tror att hon gillar träd, annars är det bara nåt jag fått för mig..

Nu ska jag försöka fixa håret..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: