SKRIVET: 2008-11-16, kl 15:25:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det närmar sig

Sov länge idag, riktigt skönt må jag säga =)
Mormor, moster  & Kjell kom hit. Fikade lite. Sen åt jag & Darling lite av det som var kvar från igår, mkt kvar än dock.. kommer åka in och ut ur kylen verkar det som.
Senare kom Bettan, fikade igen. Darling var på Kupolen och kom hem med 3 (!!!) paket! Sweetie =)
Nyss åkte Mika & Jonas. Fick pepparkakskola av dom och blommor, jättefin bukett =)
Har fått mkt blommor nu, har för lite vaser :(
Av Bettan fick jag ett fint halsband. Ännu mer smycken hihi.

Nu är det inte långt kvar.. oj oj oj. Men nu när det väl närmar sig känns det faktiskt inte så hemskt och tur är väl det.

Tror det blir träning om en timme. Allt känns bara rätt så stressigt. Men vill så gärna träna, hann ju inte med någon motion alls igår. Får se hur det blir imorgon.

Har öppnat ett av paketen från Darling, var ett Singstar! *me love*
Dom andra paketen sparar jag tills imorgon. Sen fick jag ju lite till resan när vi var till Ungern.

Nu kom jag på en sak, glömde visa Mika & Jonas klänningen.. för på kort sysn inte rosetten :/


Ingela

Jag är så avis på dig som tränar så mycket. Du måste bli mest vältränad av alla snart. :)



PUBLICERAT: 2008-11-16, 18:38:06 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress
mika

åh ja jag ville se klänningen! du får glänsa i den vid ett annat tillälle då ;)



PUBLICERAT: 2008-11-16, 21:14:48 | URL: http://m1ka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: