SKRIVET: 2008-11-14, kl 09:37:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dåligt mående

Vet inte ens om jag hinner skriva nåt. Väntar på skjuts. Ska till vc och ta prover och sen till Kjell för att baka tårtor :)

Sovit uruselt i natt måste jag säga! Jag kände mig helkonstig i stort sett hela dagen igår. Matt, trött, slut, tom i huvudet.. på kvällen var det extra tungt. Jag hade minsann ätit, men åt 2 mackor få lite mer energi. Men det hjälpte inte alls och det fick jag smaka på senare när jag låg i sängen. Då kom dom dumma tankarna "Varför äta 2 extra mackor när det inte ger nåt?"
När jag gick från datorn till sängen var det tur att jag hade borstat tänderna för jag blev helt slut av den lilla biten.. kände mig jättekonstig! Kom några tårar just pga det fysiska.. :(
Vaknat typ femtielva ggr i natt, legat vaken 15-20 min lite här och där också. Summerar man det blir det inte mkt sammanhängande. Vaknade och fick panik vid 4, trodde bejbi hade sovit över :P
När han åkt vid 6 låg jag också vaken länge innan jag somnade om. Då halvsov jag bara dessutom, till 8.30.

Minns att jag fick sendrag imorse också så jag har jätteont i vaden :/
Herrejisses vilka krämpor man har ^_^
Börjar jag bli gammal och grå eller vadå? :P

Bara för att jag absolut inte få ha ätit eller druckit något nu innan proverna så har nästan "fallit dit" flera ggr genom att dricka eller äta men speciellt dricka. Men får ju snart frukost, blir väl nåt hos Kjell..

Ska till min Fk-handläggare idag. Nu ska hon ha fått läkarintyget, det var i alla fall vad läkaren eller någon annan sa häromdagen. När intyget ligger i datorn (hos vården) ska det då vara så jävla svårt att skriva ut det?!? Folk klagar på att FK är seg, men jag tycker fan att läkarna är segare!

Operationen av meine Mutti gick bra och det verkar som det var den sista operationen! Hur skönt är inte det då? :)

Nu är han är!
(huvudvärken är inte av denna värld idag.... baaaaaaaaaaah!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: