SKRIVET: 2008-11-19, kl 21:51:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

a new star has been born

Det var inte så svårt att vara barnvakt idag kan jag säga. Hon sov ju i 2 timmar vilket var nästan hela tiden jag var ensam med henne.. sen åt vi lunch. Jag, Maja, pappa & Marita. Jag fick mat från Pastadax :)
Mamma & Kjell kom dit senare så då fikade vi.

Jag kom hem och hann inte vara hemma så länge. Packade och så, Darlo skjutsade mig till träningen. Han åkte till jobbet och jobbade till ca 20. Frågade Stina idag om varför jag får ont vid nyckelbenen och det kan bero på att jag inte är riktigt uppvärmd i axlarna osv.. under passet frågade hon om jag hade ont likaså efter.. Medel/Puls-pass är fan så mkt roligare än vanliga Medel måste jag säga! Oj, oj, oj vilken puls man får :)

Direkt efter träningen blev det Rus. Vi bakade Fiberbröd, ska bli gott på måndag. Jag har gjort det flera ggr förut. Värsta goda och nyttiga! Medans brödet jäste så fick vi testa lite ackord. KUL!!!!
Jag måste köpa en gitarr!
Spelade Lille katt först hahaha. Sen Zombie (ni vet den med Cranberries) Come as you are med Nirvana & Proud Mary.
Men det var då rätt nivå för mig kan jag säga. Och det är så där man måste börja.

Fick 1000 spänn i present av farmor. Så fick jag ju pengar av Kjell och så. Vad det ska gå till? EN GITARR SÅKLART!!!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: