SKRIVET: 2008-05-15, kl 03:17:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

viktnedgång och annat

Kan inte sova :/

Tror jag åt för lite igår för på kvällen blev jag jätteyr, matt och konstig. Skit-drygt, verkligen. Fyyyy bella!! :P

Idag torsdag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska antagligen träffa Ida & Bettan. När vet jag inte dock, men på eftermiddagen iaf.
Så har jag tänkt simma och gå en långpromenad. Blir nog en "enkel-promenad" eller Friskis med Daniel på kvällen. Najs som fan :D

Testade en kjol på barnavdelningen igår, den passade. Var t.om lite för stor i midjan. Hehe. GÖTT! =D
Väger 54 nu. Visst, jag har inte gått ner mkt. Alldeles för lite.. men i midjan verkar jag ha minskat iaf.

David har bytt nummer nu har jag fått veta av en kompis och han skrev till henne (till hennes msn) att det var pga MIG! HAHAHAHA. LOL på den :P *nörd*
Vem fan är det som skickar 10 sms till mig på några minuter???? "ett brev" som han kallade det.. öhhhh. WTF?
Han har skrivit om hur dum jag är, om att jag saknar empati för andra, att jag är en slampa osv.
Jag har t.om berättat för mamma och Kjell om hans sms. Så vi skrattade åt att jag inte har någon empati för Kjell (skämt) :P
Har lite saker här som är hans men jag vägrar skicka. Varför ska jag vara snäll mot han när han inte kan bete sig?!?

Längtar tills det blir varmt och det är sommar. Kommer bli en bra sommar. Ska till Daniels föräldrars sommarstuga, på bröllop och så lite små-utflykter. Kommer bli great som fan :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: