SKRIVET: 2008-05-11, kl 08:54:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vaken tidigt

Vaknade vid 3.45 imorse. Ringde Daniel 4 så han kom hit 4.30. Sööööötis :D
*me like*
Vi kramades lite och sen somnade vi. Jag vaknade ca 7.30. Han sover än. Hihi.

Tänkte jag skulle plocka lite i lägenheten nu. Men jag vill ha frukost först. Jag vill ha melon. Men glömde min melon hos hans bror igår :( Vi va där och grillade med dom igår, hans bror med familj. (Sambon Anna, barnen Natalie och Filip) Filip är en sådan go unge. Fast han inte känner mig kommer han till mig och vill att jag ska leka med honom. Så vi sparkade lite boll. Skoj =P

Idag ska jag & Daniel på fotboll. Ska bli kul. Dom vinner sääääkert :D
*skratt*
16.00 börjar det. Man kommer in gratis om man cyklar dit och har hjälm men vi har inga hjälmar. Har en bara. Synd det. Och tyvärr tror jag inte att jag kan skrika och heja så mkt som jag vill för jag har så ont i halsen och är genomförkyld. Ska stoppa i mig lite tabletter, förkylningsbrus och annat nu.. s

Ska börja uppdatera bloggen lite oftare. Jag lovar! Puss


Tony

Tjoba... men ta hockeyhjälmar eller nått då...eller står de att det måste va cykelhjälm?

mmm bra att du ska göra de... man saknar uppdateringarna... ta hand om dej. kram/Tony



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: