SKRIVET: 2008-05-31, kl 22:38:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

utan Daniel...

Jaha, då har Daniel åkt då. Han åkte 7 imorse. Kommer sakna han som en toooook!!!
Tänkte idag att det inte känns SÅÅÅÅ jobbigt, än. Men sen kom jag på att det snart är dags att sova och det va inte igår jag sov själv. Nåväl, nu ska jag sluta klaga. Vi fixar det här! Han har ju ändå en veckas semester hemma med mig efter att han varit i Tyskland =)

Varit till Torsång idag igen. Åt bakad potatis med tzatziki, grönsaker, bröd och en till röra. Jag fick en till röra eftersom jag inte äter kött, dom andra fick rostbiff. JAG HATAR ROSTBIFF!!! Minns att när jag åt kött så tyckte jag kallt kött va det äckligaste.. :P
Var in på Handelsträdgården också (i Torsång) & där var det hur mkt folk som helst. Kön var lång. Jag satte mig på en bänk och solade medans dom andra kikade på växter.

När jag kom hem från Torsång vilade jag en stund. När jag höll på att somna ringde Darling. Jag va så borta så jag kunde knappt prata :P
Somnade direkt efter att vi pratat klart. Sov ca 15-20 min. Skönt med en micropaus :)

Gått lite över 1 mil idag. Gick en promenad med Mika imorse. Sen har jag gått nästan hela långrundan. Gick förbi pappa så jag fick mat där. Satt där ett tag. Läste tidningar och pratade. Nice som fan!
Kom hem för en stund sen och nu ska jag gå och lägga mig. Men ja vill inte sova ensam :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: