SKRIVET: 2008-05-19, kl 12:07:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Ny vecka

Yes, ny vecka då.. helgen gick på tok för fort.
Igår kväll va jag & Daniel till friskis. Körde ett pass på jympan & vi ska dit ikväll igen :)
Tvättat idag har jag gjort, gick upp redan före 7 imorse. Duktigt va?

Blir nog en promenad med Emma idag.

Borde diska nu men är så jävla trött!

Blev en massa matlagning igår. Gjorde ris, kyckling och jordnötssås + Lasagne. Äppelkaka och chokladkaka blev det också. Mamma & Kjell kom hit och åt :)

Verkar som jag nästan rasar i vikt nu. Är nere på 52 nu. Känns både och. Visst jag är glad över att jag gått ner, jag vill vara smal, jag vill väga lite och bla bla bla. Men samtidigt blir jag faktiskt lite rädd. Vad fan händer?
Menar, jag äter ju. Och tränar inte överdrivet mkt.

Nej nu ska jag vila en stund. Lämna gärna en kommentar om ni läser!


Thérèse

Önskar jag också kunde rasa i vikt..hur bär du dig åt?? jag har dryga 30 kg jag måste gå ner sen graviditeten..hmm..
Kramar



PUBLICERAT: 2008-05-21, 11:06:24 | URL: http://vattenfallen.blogg.se
Frida

du gör ju på rätt sätt,du rör på dig och äter mat,de är ju de man går ner i vikt på,inte att totalt sluta äta..tro mig!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: