SKRIVET: 2008-05-02, kl 20:57:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mår dåligt..

Mår dåligt ikväll. Är deppig, har ångest. Men det har inte kommit så många tårar, knappt några alls :/
Jag vill gråta!!! Det är skönt att gråta, det är skönt att få ur sig (lite av) skiten. Har 1000 jobbiga tankar i huvudet just nu. Vet inte vad jag ska göra. Gå en promenad, ta ett bad, försöka skriva..?
Jag känner mig inte välkommen någonstans tror jag. Jag känner mig bara i vägen. Allt är bara fel, allt jag säger är fel. Folk snackar bara massa skit. Och om folk får reda på att jag mår dåligt bryr dom sig inte. Det skiter väl dom fullständigt i!

Idag har jag varit till Barnens Hus, köpte lite sandleksaker till Maja. Så var jag till pappa & Marita med mamma & Kjell. Vi fikade och lekte med lill-tjejen. Jag & mamma gick en kort promenad, det började såklart regna. Vi som skulle till lekparken. Typiskt.
När jag är med Maja stannar allt till, hela min värld förändras. Jag blir en annan person. Allt det dåliga försvinner. Det finns inga dåliga känslor som existerar då. Älskar dig min skutt!!!! =))) *krama*

Längtar tills imorgon!!!!

Ätit hos mamma ikväll. Tacos. Gott. Trevligt sällskap också. Maria & hennes kille, Agne va med också. Najs najs :D

Funderar faktiskt på att ta vid behovs-medicin nu. Tror det kan behövas.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! andas andas andas *fokusera*

Köpt nya kläder idag, en vit kortärmad skjorta och en väst att ha utanpå. Snyggt som fan! Så letade jag efter en kortare slips på barnavdelningen men hittade ingen. Jääääla shiiiiit. Får hitta på en sådan en annan dag. Kan ju kika på tradera också kanske :P

jag bara sårar och förstör. Jag bara trasslar till allting. Jag är en gris, en idiot, en subba. Borde inte få leva, inte andas, inte finnas till helt enkelt.

Så när vi ses i himmelen, när vi ses i himmelen
Då får du veta vad alla gjort.
Och vad som hände sen.
När vi ses i himmelen...
Det är ok om det tar lite tid, bara vi möts igen.
Uppe i himmelen.
Jag kommer alltid finnas kvar, uppe i himmelen.

Mamma hade kris, och jag festade som förr.
Ja, här va precis samma surr.

Men jag väntar på dig,
uppe i himmelen.
Du får skryta, du får slå mig.. bara det en blir som det en gång var.


Anna

Känner så väl igen dina tankar! Har själv känt som om jag skulle hoppa ur mitt eget skinn idag!!
Kram
Anna från Lunar (Aneczka på lunar)



PUBLICERAT: 2008-05-02, 21:42:09 | URL: http://annmi.blogg.se
Marie

Tack så jätte mycket för kommentaren. Trodde inte du läste min blogg. Skoj! =) Ta och ryck upp dig lite nu bruden, livet är för kort! Ta väl hand om dig Bella, Ciao!



PUBLICERAT: 2008-05-03, 12:43:30 | URL: http://www.marieeriksson.bloggagratis.se
karolina

gumman, glöm aldrig hur värdefull du är. du förtjänar visst att finnas leva och andas. ta plats skrik för att du brinner. låt ingen släcka din glöd. vägra vara levande död!!!!

hurtigt va?! nu ska jag ta och ringa dej.

puss min darling



PUBLICERAT: 2008-05-03, 13:46:28 | URL: http://www.vinterhvila.blogg.se
Thérèse

läser din blogg till och från..
känner så djupt inom mig hur du mår..så jävla synd att du fortfarande ska må så dåligt. Vad får du för hjälp??
kram



PUBLICERAT: 2008-05-03, 19:15:03 | URL: http://vattenfallen.blogg.se
Mika

du var ju hos mig? varför sa du inte att du mådde dåligt? du går ju bara din väg jämt.. släpp in mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: