SKRIVET: 2008-05-21, kl 09:38:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lesbiskt sex

Jag drömmer sååå schuuukt när jag sover. Igår när jag sov drömde jag att en tjej raggade på mig och ville ha sex med mig. I natt drömde jag att jag var inne på någon exklusiv affär i Sthlm och köpte special-designade kläder, blev jättedyrt!

Har sovit jätteskönt i natt. Somnade runt 12 dock, sov till ca 9. Skööönt! :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Har lite disk kvar fast Daniel diskade en massa igår medans jag tog reda på tvätten. Aja, får se vad jag orkar med. Tänkte gå en promenad också. Borde gå och hämta min cykel.. Har den hos mamma nämligen. 16.30 blir det friskis i alla fall. Daniel hinner tyvärr inte, men vi ska gå på ett pass imorgon. Yeah! Fan så snygga VI kommer bli :D
Kanske ska till Rus ikväll. Men vi får se..

Ska till meurologen den 28:e. Ska träffa min läkare där men jag vill bara inte åka ensam!!!! Så jag grät lite igår över det. Knäppa jag. Men är det så konstigt om jag mina gråtattacker nu när jag slutat med mina mediciner?!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: