SKRIVET: 2008-05-27, kl 15:06:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hemlighet

Känns som att det är dags att uppdatera lite är nu.

Helgen gick verkligen superfort! =(
I lördags var jag & D till min bror m familj i Enköping. Maja fyllde nämligen 2 år i torsdags. Hon fick filmer, pussel, cd-skiva, lego och sånt av mig.. :P
I söndags var jag & D till hans föräldrar. Hans mamma fick en cd-skiva av mig och D vilket hon blev glad över. Vi hade även köpt presenter till Filip fast han inte fyllde år eller det var något speciellt. Han fick en riktigt snygg tröja och så lite djur att leka med. Han blev jätteglad :D *sööööötis* (Filip e 4)

I fredags var jag btw till ett ställe på vägen mot Örebro, utanför Lindesberg tillsammans med Mika. Vi åkte dit för att Mika skulle köpa en hundvalp. En liten tax, som numera heter Fanny. Hon är bara så dryg när hon ska slickas i hela ansiktet... :P Men söt är hon -nicka-

Igår gick jag på Kupolen i flera timmar. Blev ett röd och vitrutigt linne, vita leggings med spets och ett par skor. Tänkte ha skorna på bröllopet. Slänger upp bilder ikväll har jag tänkt.
Var även till Kupolen på kvällen, då blev det en sport-bh och ett par shorts till D.
Fick en ros av D igår. Tappat räkningen på hur många ggr han köpt blommor till mig faktiskt hähä.

Gick en promenad med Mika imorse. Ikväll ska jag sola vilket ska bli skönt!

Jag har en hemlighet som bara D vet.. hmm..

Nu kanske jag har klantat till det =/
Ringde Viking Line för en stund sen för att boka om kryssningen för Filips mamma frågade om vi ville följa med henne och Fille till Furuvik. Så jag åker hellre till Furuvik en dag och kryssning dagen efter eller något sådant. Men nu tror jag det blev att vi åker på kryssning samma dag som vi ska till Furuvik. Innan var det att vi kom hem (på kvällen) från kryssningen den dagen det var Furuvik.
BELLA = KLANTARSEL!!!!!

Ska försöka städa undan lite nu. Skulle ha tränat kl 16.30 men mina träningskläder ligger i en firmabil och är ute och åker :( Visst, jag har väl andra träningskläder. Men inga fler skor. BAJS!


Tony från lunar

Tjo tjejen.... hmm måste bara fråga... behöver verkligen D en sportbehå;):P

kunde inte låta bli... va rädd om dej


Milla

Tack så mycket. Ser att du har borderline, hur är det med dig? Många kramar Milla



PUBLICERAT: 2008-05-28, 15:04:45 | URL: http://doden.blogg.se
Miss Lyckad

Hej Tjejen!

Hittade dig genom Milla här ovanför... Fin färg, rosa. Fin blogg.

Borderline... Bipolär är jAG... Och jag mår osså rätt ok nu fast det blir ju ett dagligt strävande mot solen.

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -



PUBLICERAT: 2008-05-28, 15:32:00 | URL: http://miss-lyckad.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: