SKRIVET: 2008-05-30, kl 22:24:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Galen grej

Idag har det blivit en del tvättande och nu borde jag stryka men orkar inte :/
Ska istället gå och lägga mig snart. Ska bli skönt att sova.

Gjorde en galen grej idag! Än så länge vet bara Daniel, Karolina och Mikaela om vad jag gjort. Hehe. Om ni hemskt gärna vill veta får ni väl fråga då :P

Varit till min gamla alkoholbehandlare idag vilket gick bra. Både hon & R (en tjej som gick samtidigt som mig) tyckte jag såg piggare, gladare ut. Sådant är alltid kul att höra. Sånt blir man stärkt av.

Var till Laggarbo idag. Sååå härligt ställe. Somnade t.om till när jag låg och solade :)
Så passade jag på att bada, första gången iår!

Hälsade på Mika en snabbis på kvällskvisten. Det bjöds på kaffe men jag har nästan slutat dricka kaffe. Tar hellre ett glas vatten eller nåt. Speciellt nu i värmen. Sen åt vi mat hos mamma och såg på Talang. Jag röstade 4 ggr på vinnaren Zara =)
Skrek som en tok när dom sa att det va hon som vann.. haha.

Ca 7.30 imorgon beger sig Daniel söderut. Han & hans pappa ska nämligen till Tyskalandet och dom kommer inte hem förrän lördagen därpå. Kommer sakna Daniel som faaaaan! Dom ska inte till Tyskalandet för att köpa bärs utan för att gå på muséum, såsom stridsvagnar och u-båtar. Hur nu sånt kan va intressant?!? Ja, det undrar nog inte bara jag.. :P
Nåväl, kul att han har intressen i alla fall.

Saker som händer:
10/6 Furuvik
11-12/6 Kryssning
29/6-3/7 Karolina på besök
5/7 Mikaela och hennes Jonas gifter sig

2 veckor sen nu. Vilket känns så förbannat jävla gött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: