SKRIVET: 2008-05-12, kl 21:43:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Bungy jump

Beställt ett bungy jump-hopp idag :))))
Wihoooooo!!!! FÖR JAG SKA HOPPA BUNGY JUMP I AUGUSTI! Tjalla lalla la :D

David är en idiot. Sådan tönt han är. Daniel frågade hur gammal han egentligen är, 12?!? :PPP
Jaja, nog om han. Jag skiter fullständigt i honom. Han tycker att jag är en slampa. So? Jag som alltid velat vara en slampa *glad*
Daniel kallar mig hans slampa numera. En kompis blir kallad hora av sin kille. Hihi.

Nyss kommit hem. Varit till City Gross och handlat lite.

Ringde Samtalsbyrån idag. 6 månaders väntetid dit *sucka*
Och psykmottagningen vill ju som sagt inte hjälpa mig. Hade möte där i fredags. Jag höjde (som vanligt) rösten.

Uhhh jag är så yr. Orkar tyvärr inte skriva mer.. har varit yr sen 17-tiden ungefär. Så jag e rätt trött på det nu. Orkar ju knappt röra mig :(
Daniel kommer strax hit till sin slampa. VI ska dock inte slampa oss. Bara kramas lite och sen soooooova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: