SKRIVET: 2008-05-04, kl 20:49:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bra helg

Helgen blev i alla fall bra. Igår va jag & Daniel barnvakt åt Maja :)
Mamma va med på Kupolen då.. medans jag kikade på lite kläder åt lill-tjejen så sprang Daniel runt hela H&M med henne hehe. Han blev helt slut :P

Igår kväll va Mika & Jonas hos mig, vi spelade spel och Daniel va med. Trevlig par-grej =)

Idag har jag & Daniel varit till Hedemora och ätit glass på Lappens, mkt glass!
Ätit hos Daniels föräldrar, vilat och hälsat på mamma & Kjell har vi också hunnit med. Nu ska vi kanske se [REC]. Robin säger att det är den bästa skräckisen han sett på länge & Daniel säger att den är bra.. :)

Nu ringde bror. Ska dit om någon vecka. Jag & Daniel, såklart. Blir där över en helg. Myyyys att träffa Maja. Trevligt också att träffa Bror & Ulrika, såklart!


Olli

Ha en bra söndagskväll & en bra start på veckan! Ta hand om dig!



PUBLICERAT: 2008-05-04, 21:20:29 | URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: