SKRIVET: 2008-05-01, kl 14:58:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

alkohol-problem

Drack alkohol igår, jag som inte kan sluta dricka och som inte kan hantera skiten :(
Gick utan Daniel till Robin för han hade fest, Daniel ville inte följa..
Där bjöd dom mig på öl, men Robin ville inte att jag drack. efter ett tag blev jag såklart att må dåligt, det hela spårade som vanligt ur. Daniel kom och mötte mig, Robin följde med.. Snälla snälla Robin!
Han tänkte ringa mina föräldrar t.om för han va så orolig men istället ringde vi Daniel som lovade Robin att ta hand om mig vilket han såklart gjorde. Vi gick hem och jag somnade på en gång.

Idag har vi varit till Daniels föräldrar och ätit god mat. Jag åt grönsaksbiff med klyftpotatis :)
Sen fruktsallad till efterrätt. *gott*
Nyss gott en snabbis på Kupolen..

Ikväll ska vi se film. Nu ska jag vila en stund medans Daniel pysslar om katterna.


Tony från v-ås

Tjo tjejen... skönt att de ordna upp sig iaf=)va rädd om dej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: