SKRIVET: 2008-05-29, kl 22:47:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

åh vilken härlig dag!

Vissa saker jag skrev igår verkar ha försvunnit. Knas-blogg!
Jag har inte många vänner som jag träffar numera. Dom jag har hör knappt av sig, har aldrig tid att ses o.sv.. Tråkigt men sant :(
Visst, jag kan förstå om man har mkt att göra men någon (j-a) gång?!?

Var till Soltorgsparken och solade idag. Sååå skönt *njuta*. Låg där i 2 timmar.
Varit till Torsång också. Åt en piggelin och en macka.
Sen bar det av till bushen. Laggarbo eller va fan det hette. Myyyyys-ställe :)
Jag & Darling ska dit och ha picknick imorgon.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Må så gott!


mika

tillhör jag dem som aldrig hör av sig? *ledsen i ögat* hoppas inte de! kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: