SKRIVET: 2008-03-16, kl 14:52:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag är slö

Jag samlar ju motions-poäng varje vecka, men den här veckan har jag nog bara fått ihop 15 poäng. Vill ju få ihop 21 poäng varje vecka. Jaja, nya hårdare tag nästa vecka (imorgon)!
Varit rätt lat i helgen, känner mig såå slö idag :/

Äntligen fått prata med Älskling idag, så vi har rett ut allt. Puh! Åker till honom på torsdag. Wiiiiie :) *längta massor*
Synd bara att min moster kommer till Borlänge på fredag, så vi missar varann. Men vi får ses en annan gång helt enkelt.

var till Säter igår (psyk) & hälsade på en kompis som var inlagd. Hon blev utskriven idag.

Har inget mer att skriva idag..
Tror jag ska skriva lite på min bok istället. Hojj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: