SKRIVET: 2008-06-09, kl 20:05:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dödens grupp

Ätit på China idag, lunchbuffé :)
Det va gott!

Köpt en jättefin "fest-väska", som jag ska ha till bröllopen jag ska på i sommar. Det första är 5/7 och det andra är 23/8.

Varför kan ingen fylla jämt eller nåt? Jag är sugen på Sellnäs-planka. Många som läser bloggen kanske inte vet vad det är.. det är i alla fall plockmat så som rostbiff, skinka, avokado m.m m.m.
Finns även en vegetatisk variant för sådana som mig :P
Åhhhhh *dreggel*

Ikväll spelar "Dödens grupp". Spännande. HEJA ITALY!

Imorgon bär det av, mot Furuvik! Då ska jag & Fille minsann leka :D

Nu ska jag packa lite inför imorgon, kanske åker till Säter redan ikväll och sover där...


lena

hej! har ganska nyligen hittat din blogg och jag gillar den mkt :) Så mkt att du inspirerade mig att starta en egen :P hehe. ha de bra! //Lena



PUBLICERAT: 2008-06-10, 18:32:13 | URL: http://vildalillablomma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: