SKRIVET: 2008-06-05, kl 16:29:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

STUDEEEEEEENTEN

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!
FY FAN VA VI ÄR BRA.
TJALLA LALLA LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

När jag närmade mig Stationsgatan på förmiddagen idag och såg en vagn fylld med studenter sprang jag haha.
Sen stod jag där och bara rös. Fick gås-hud t.om :P
Jag & mams stod rätt länge och kikade på alla glada studenter. Jag fick lust att skrika lite till dom men mamma bad mig låta bli. Tänkte skrika "Vad säger ni???? Jag hör inte!!! Vadå, vad har ni gjort???" =)
Allt för att få dom att skrika ännu mer. För dom ska minsann bli lika hesa som jag va i 3 dagar efter min student!
När jag skulle lämna stan så pratade jag med Daniel i telefon och då kom ett gäng studenter åkande så jag lät han höra lite också hihi.

Nu kommer min karljävel snart hem till mig, eller till oss rättare sagt. Wiiiiiiiiie. Kommer bli underbart att äntligen få träffa han igen. Ska hångla upp han mot väggen ;)
Som jag har saknat minsann.
Han kanske ville till Laggarbo och bara mysa men vi får se. Hoppas han orkar me stan en snabbis också. För jag vill ju se studenter. Jag är galen, jag vet. Jag funderade t.om på att sätta på mig en vit klänning och så studentmössan. Så kan jag ju leka att jag tar studenten igen... mohahahaa.

Städat en massa idag *duktig*
Så nu har jag t.om fått ont i ryggen :/
Tvättat en massa bh´ar idag och jag mitt klantarsel tvättade en bh som jag kommer behöva.

Blev lunch på Liljan idag, gott gott.
Träffade på S och vi ska försöka oss på och gå runt Älven någon dag. Vore najs som fan! =D


tandra

Ska vi gå ett varv eller 2 runt älven nån dag åxå ? :)


schmoopsie

så det är här du håller till nu för tiden... :) Tyckte väl att bloggen på aftonbladet stod stilla lite väl länge.. ;) Hoppas det är bra med dig, gumman, att du njuter av solen och har det underbart! Kramar i massor.



PUBLICERAT: 2008-06-06, 16:31:50 | URL: http://www.trasigatankar.blogspot.com
Tony

Klart du skulle ha skrit till dem... det gjorde jag=)=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: