SKRIVET: 2008-06-18, kl 22:16:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Stig-Helmer IRL

En viss Björn var här och kikade på min lägenhet idag. Fy fan va jag & Älsk skrattade efteråt. För han såg faen ut som Stig-Helmer him self.

Stig-Helmer jö


 Mamma (& Kjell) vet om att jag ska flytta. Höhö. Mami va nämligen hem till mig idag och fick se kartongerna. Oooops. Så det va lika bra att lägga korten på bordet. Kjell hade redan förstått det och tänkt köra hit flyttkartonger åt mig.
Jag, mami & Ems käkade lunch på stan. Sen drog jag & mamilainen till Kupolen. Kjell joinade oss & vi fikade. Gott med Latte :P Men dyyyyyyrt! Aldrig mer fika ute säger jag bara. Tacka vet jag Oasen i så fall :P
Jag & mami kikade runt lite på Kupolen.. trevligt..

Varit och lyssnat när folk sjungit singstar ikväll. Jag sjöng lite i bakgrunden och dansade som en tok. Fick t.om höra att jag är riktigt bra på att dansa & gestikulera. Det tackar jag för *bockar*

Åhhhh vad dåliga Sverige är. Jag riktigt skämms :/

Imorgon ska jag till Torsångs kyrka för att träffa prästen. Kanske man skulle passa på att boka en tid åt mig & Elski Pelski då? Njaaaa, jag är ju inte ens medlem. Vet att det räcker med att en är medlem, men ändå..

Nu ringer min mobil. Dags att svara. TJO-FLÖJT!


Anonym

nyfiken..varför träffa prästen om du inte ens är medlem i svenska kyrkan??



PUBLICERAT: 2008-06-19, 09:15:15 | URL: http://vattenfallen.blogg.se/
smarties

Prästen..? fundera

Alltså, jag anar grejor.. :D Två grejor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: