SKRIVET: 2008-06-19, kl 13:45:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skadestånd

Yes yes yes! Jag kommer få skadestånd.
Fick nämligen ett tjockt kuvert från Lunds Tingsrätt idag. Jag blev jätteförvirrad och undrade vad det var innan jag öppnat det. Men det gällde ett bedrägeri. Blev ju bedragen 2006 och gjorde då en polisanmälan. Det hela gällde en mobil på Tradera. Jag betalade alltså, men fick aldrig någon mobil. Hon har bedragit 30 personer! Så hon har fått skyddstillsyn. Jag har dock inte hunnit läsa allt ännu. Jag ska få 2200 tillbaka och skadestånd + ränta. Jag som glömt det där. Trodde aldrig att det skulle bli något. Jag hade nästan glömt att jag gjort polisanmälan t.om.

Ätit lunch på Helenas med nästan hela CFS Larm-styrkan idag :P Tog en sallad, gott var det i alla fall.

Ska snart till Maxi och handla lite. Sen blir det Skräddarbacken tills Darlo slutat :)

suttit och kikat på http://www.destination.se
Åhhhh så sugen man blir!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: