SKRIVET: 2008-06-03, kl 10:36:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

läkarj-vel

Gått långrundan idag vilket var skönt, men ännu skönare när man kommer hem efter en sådan promenad :) Vaknade strax före 7 så jag begav mig ut 7.30. Lyssnade på Rix FM och blev full i skratt :P

Var meningen att jag skulle följa med på en rättegång idag men det blir tydligen inte så.
Nu är jag riktigt trött så jag ska vila lite, sen städa klart.

Ingen som är bra på att fixa (riktiga) naglar?
Funderar lite på att strunta i att ha lösnaglar på bröllopet.. Istället ha mina riktiga och göra dom fina :)

Måste kontakta a-kassan någon dag och höra hur det funkar, hur reglerna egentligen är. Vill ju inte ha 0 i inkomst 1/8. Visst, jag kanske kan börja plugga eller får ett jobb. Men måste ju ha någon garanti också. Är lite orolig för läkarintyget jag ska lämna in till försäkringskassan. För läkarjäv-ln i Gylle har ju skrivit en dum sak. IDIOT!!!!!!
Visst, det är sant att jag INTE vill ha Mobila Teamet. Men skriv i så fall anledningen till det också. Det är ju för att dom inte jobbar för att jag ska bli frisk, eller att jag ska komma framåt. Eller, blir man att må bättre om man pratar ögonskugga och liknande?!?


mika

gör naglar med mig då gumms.. jag ska göra mina tror det är två dagar innan. på salongen mitt emot bolaget! :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: