SKRIVET: 2008-06-11, kl 08:33:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kryssning

Idag far vi. Bussen går redan 11. Kommer bli mysigt :)
God mat ska vi äta också.

Får lite dåligt samvete när jag tänker på hur lite jag tränat och motionerat den senaste veckan. Igår kväll var jag dock till Friskis och körde ett pass. Det var ute-jympa. Mycket folk fast det var lite kyligt. Men det va som att träna i en jordhög. Jag vill då inte kalla det där gräsmatta!
Så ni ska bara veta hur mina kläder såg ut efteråt :P

Det (enda) tråkiga med kryssningen är att jag/vi missar Blodomloppet. Synd :/

Nu måste jag göra mig klar.
TJIPP!


carina eriksson

have fun enyoy the tour önkskar moster



PUBLICERAT: 2008-06-11, 09:49:51 | URL: http://cina71.blogg.se/
karolina

här hittar du nya bloggen min vän.



snart ses vi. längtar.



ha det så kul på kryssningen.



puss



PUBLICERAT: 2008-06-12, 16:57:48 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: