SKRIVET: 2008-06-10, kl 22:48:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

För jag är minsann svensk

Ikväll är jag bara så fruktansvärt glad att jag är svensk!
För Sverige vann minsann mot Grekland :D
2-0 till Sverige. När första målet var gjort så öppnade jag balkongdörren; skrek "Sverige är fantastiskt" & blåste i min tuta =)
haha.
Daniel sa då åt mig att jag skulle skärpa mig för att klockan var efter 22. "Det skiter jag i". Dessutom flyttar jag ju snart. Btw så besiktas min lägenhet på fredag. Ett steg närmare flytt!

Varit i Furuviksparken hela dagen idag. Åkte bara en karusell med Fille, resten med Nathalie och Daniel. Det va faktiskt kul. Nathalie verkar dessutom gilla mig. Så nu har jag en ny kompis, som ska börja 5:an i höst :P

De som vet om det frågar hur jag mår nu & jag svarar "Utmärkt" vilket (faktiskt) är sant.

På torsdag är det dags för medicin-hämtning så mamma skulle fixa det åt mig. Men egentligen behövs det inte..
Snälla, kan jag få en läkartid NU?!?
Behöver inte hämta ut epilepsi-medicin än heller. Har så det räcker ca en månad till i alla fall.

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min prins =)
Längtar tills imorgon!


Sandra

Haha fan vad knäpp du är :D

Tänkte på de där med när sverige gjorde mål & du skrek & tuta.. Hahahaha Knäppis :)



PUBLICERAT: 2008-06-11, 11:14:37 | URL: http://sandraaaerixon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: