SKRIVET: 2008-06-02, kl 16:46:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

folk klagar

Varit till Säter idag och träffat Daniels mamma. Vi låg ute och solade vilket var skönt så nu är jag ännu brunare! =)
Kom nyss hem, nu vet jag inte vad jag ska göra.

Försökte ringa Daniel för ett tag sen, ville prata lite. Men inget svar. Typsikt, nu när jag behöver prata med honom :/
Jag längtar tills lördag för då kan vi kramas igen.

Sjukskriven till sista juli, sen vet jag inte om jag behöver vara det längre.

Faen vad folk ska klaga på mig idag. Klaga, klaga, klaga! Och jag kan inte låta bli att ta åt mig heller.

Jag ska sluta fråga folk (kompisar?) om vi ska ses, får ju ändå bara nej till svar.
Senast idag fick jag nej. Först ja, men sen orkade hon inte.

Saknar Daniel, önskar att han vore hos mig nu.

Ska vila en stund, sen betala lite saker, städa, fixa naglarna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: