SKRIVET: 2008-06-25, kl 13:34:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bungy jump

Fan så dålig jag har blivit på att motionera, dumma mig :/
Sitter här med beslutsångest. A-B frågade om jag ville följa men magen värker så jag kan inte bestämma mig.

Älskling var hem och åt lunch med mig idag också *lovely* =)

Antingen hoppar jag bungy jump den 9:e eller den 30:e augusti. Wiiiiiiie. Om det är någon som  vill följa och se så är det bara att höra av sig! Vi ska fråga Sara om vi får sova där, sen frågar vi Johan & Camilla (Daniels halvbror) annars blir det hotell tror jag.

I eftermiddag ska vi köra lite saker (glasskåp och sådant) om CFS egna släpkärra är ledig vilket jag hoppas att den är. En som Daniel jobbar med ska kanske hjälpa till annars har vi Kjell :P

Mår bättre idag än igår kväll men känner mig lite "down", dock ingen depression, ångest eller så. Bara lite nere, så som alla människor kan vara ibland.

TJO FLÖJT


karolina

hello loveli!! snart är det söndag!! tjoho!! äntligen ses vi. saknar dig så ska du veta och längtar tills jag får ge dig värsta kramen. ska bli så mysigt att äntligen ses igen. pusspuss



PUBLICERAT: 2008-06-25, 17:50:43 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: