SKRIVET: 2008-06-03, kl 17:08:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bal

Var till FK idag och skulle lämna in ett nytt läkarintyg men dom hade redan ett för dom hade fått ett från psyk. Så var det redan godkänt.. puh!

Helt fantastiskt, jag kan äta flooooott igen. Ätit det flera ggr senaste tiden UTAN fakkingjefla ångest.
Blev käk från MAX idag :D
Men köp-pizza kommer jag nog aldrig äta igen. Inte ätit det på flera år...

Var till Kupolen med Kjell idag, fick ett par korta svarta shorts och en gul top *me like* :)

Nu ska jag strax och kika på niornas bal, börjar kl 18 men det är ju jämt så mkt folk så man måste ju va där i tid. Känner ingen men Kjell gör fick jag nyss veta. Kan ju va kul att se henne.

Ska försöka få fingrarna ur och lägga upp lite bilder på kläderna jag fick idag.
Dessutom är jag nöjd vad gäller shorts-storleken. Fanns bara strl 34 kvar och jag trodde inte alls jag skulle kunna ha dom. Brukar ha 36, men jag chansade och jag kunde (ta me fan) ha dom!

Måste göra mig klar och sen cykla till Folkets Hus.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: