SKRIVET: 2008-06-23, kl 20:44:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Äss två

Ska snart och hämta Mika. Vi ska på S2 och se lite band och grejjer :D
B.la så spelar Linda.

Har egentligen inte alls tid att blogga nu. Ska ju byta om. Om ca 20 min ska vi åka *stress*
Vill ju ha "festival-kläder" :P
Kanske man skulle leta fram Palestina-sjalen? hoho.
Nej det får bli kjol eller nåt sånt. Annars måste jag ju panik-färga håret svart. Som förr i tiden. Emo-varning på hög nivå.

Fick mail idag från min morfar med kort på Maja. Söööööötis :D

Kjell-Britt har kokat sylt idag. Alltså inte ön utanför England, utan sylt som man smetar in varandra i under sexakten. (Hej moster) Jag och Danil ska få lite sylt >:D

Nu måste jag klä på mig, trots allt grin och gnäll från Daniel.


mika

vi ägde på s2!! :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: