SKRIVET: 2008-07-30, kl 14:41:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Winnerbäck

Nu är boken utläst! Lite tråkigt ändå :S
Den var ju så bra. Måste hitta en ny.

Varit till Aspan med Mika & Jonas idag, doppade mig åtminstonde :P
Men det var skugga så det gick inte att sola :(
Buhuuuuuuu. Jag som vill bli brun(are?)
När jag kom hem därifrån (12.50) var Darling hemma på lunch :D

Nu ska jag vila lite. Sen duscha, göra mig iordning o.sv. Blir nya kläder ikväll, mina chinos och den blå kortärmade skjortan till :)
Sen kommer Darling hem, vi ska äta och sen skjutsar han mig till Lii. Jag har då kommit på att vi måste stanna vid OKQ8 för jag ska ha glass :P
Sen bär det av till Säterdalen.

underbart underbart underbart underbart
underbara kväll!


Ikväll är det WINNERBÄCK & jag ska bara njuuuuuuuuta!!!!!!!


Ingela

Och nog var han underbar....men jag tycker Krunegård är bättre än Winnerbäck faktiskt.. :D



PUBLICERAT: 2008-07-31, 00:30:07 | URL: http://www.busbebis.se/Blog

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: