SKRIVET: 2008-07-15, kl 19:55:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sugigaste dagen

Glömde helt enkelt bort att blogga igår, vet inte riktigt varför.
Var till Daniels mormor & morfar i Gränges eftersom hans mormor fyller år imorgon. Så vi grattade henne.

Idag har varit en kass dag. Först var jag världens mest negativa människa. Men tvingade mig att klä mig. Jag & Darling traskade till ICA och handlade.. väldigt kul *ironi*
Åt lite soppa när vi kom hem, sen vilade jag.. Åkte sen till Kupolen och kikade på mobil åt Daniel *snark*
Jag åkte hem till Bettan och drack kaffe. Gick till min lägenhet och vilade i min säng, saknar den!
Darling kom och hämtade mig, vi åkte till Kupolen. Vi gick var för sig eftersom jag skulle leta present åt han :P

Kom hem för ett tag sen.. ska kanske till Bettan snart igen. Vill då inte bara sitta här iaf!!!

Fick höra en sak idag angående min kropp som sårade något fruktansvärt!!!! Jag började t.om gråta på Kupolen pga det :(
Än är jag inte mig själv... jag har ingen aptit. (saknar aptit för livet, för tillfället också)
Kan tyckas att jag överdrev eller att jag överdriver allt. Men sätt er då in i min situation då för i helvete!!!!!! Gå igenom det jag har gått igenom så kanske ni kan börja F Ö R S T Å ! 

Mamma är i Örebro nu, hon åkte imorse och opereras imorgon. Ska ringa henne snart. Hoppas operationen går bra, att hon kan komma hem på torsdag och att hon snabbt är på benen igen. Mamma är det bästa jag har, utan tvekan. Tror jag ska ringa Kjell imorgon & umgås med honom. Slipper han vara ensam också hihi.

jag hatar det här. och jag hatar all jävla oförståelse.
punkt slut.


Over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: