SKRIVET: 2008-07-28, kl 14:36:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sorgligt substitut

det här är inget liv,
det är bara ett sorgligt substitut.


Snacka om värdelös dag! Som jag har gråtit. Skulle promenera bort till min lägenhet för att städa lite ihop med mamma men mina ben bar inte. Daniel hade rast så han skjutsade dit mig <3
Grät i bilen.
Var inte där speciellt länge. Torkade ur skåp och dammsög ur vardagsrummet iaf. Lovade mamma att åka dit ikväll och städa lite. Men var ska jag finna kraft? Hur ska jag orka?

Träffade Daniel när han hade lunch. Vi åt kycklingsallad från Tågkompaniet. Där finns den godaste salladen, jag lovar! Fast idag har jag ingen aptit så jag åt knappt någonting :/
När han hade åkt igen sov jag ca en timme. Såååå skönt :)
Nu har jag återigen spelat lite spel med Robin. Han gjorde min dag kan jag säga!! =P

Tror jag ska läsa lite bok eller nåt nu. Orkar inte så mkt annat. Och det är ju inte alltför krävande ^_^

En postitiv sak mitt i allt elände är i alla fall att jag gått ner i vikt, trots all skit jag stoppat i mig!

Hoppas Bettan vill åka och bada med mig imorgon :)
vill vill vill vill vill vill vill vill
Annars kan vi säkert göra något annat.


tandra

prommis någon kväll i veckan ? Jag är själv from imorn !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: