SKRIVET: 2008-07-29, kl 21:33:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

samma konstiga beslut

hennes drömmar var en flopp.
hon sa: nu har jag rensat ut, nu spelar ingenting någon roll!
(och jag ska göra likadant)

Det blir fel, slår bakut.


Har mått liiiiite bättre idag än igår. Så länge jag inte tänker på mina (sk) vänner går det ändå rätt bra. Hallelulja!
Lägenheten är K L A R!!!!!
Var till Tunabyggen idag, fick vänta en timme på att få träffa en kärring och det samtalet tog 2 minuter. *djup suck*
Eftersom det tog sådan tid och Robin bor i samma hus så messa jag honom. Han kom dit. Sen satt vi ute på trappen och snackade lite skit. Berättade att jag ska till Sthlm om mindre än 2 veckor för att hoppa bungy jump. Då fick jag veta att han har min film från mitt fallskärmshopp!! (eller hade..)
Följde med hem till han och hämtade filmen. Men törs fan inte visa någon den filmen :/
Robin och Markus tror jag är dom enda som sett den..

Fick hem cykeln idag i alla fall, cyklade hem. Så nu har jag den här hemma. Hur bra som helst. Om jag bara orkar ta mig ut. Hmm?


Nu bränner det till, tårarna vill fram. Åhhhhh jag orkar inte :(
Igår kväll hade jag jättesvårt att somna. Jag grät, som vanligt. Väckte Älskling *förlåt*
Bara ingen äcklig människa vill försöka trösta, för jag känner att jag inte vet om jag kommer kunna hantera mina känslor då. Och varför är vissa så patetiska att dom måste höra av sig för att berätta hur jävla duktiga dom är som jobbar typ 80 dagar med 4 dagars ledighet under dessa 80 dagar. När vi inte setts på 100 år. Tror den människan att jag ska bry mig då? Vad vill den personen höra? "men oj! Åhhhh vad duktig du är. Stackare som knappt är ledig. bla bla bla" men gulligull då.
Jag vill bara spy på sånt!!!

Jag ska fan klara mig själv. Jag ska lära mig att stå på egna ben. Jag ska, jag ska, jag ska.

Saknar syster!

Längtar tills imorgon! Jag & Lii & Winnerbäck =) Kan det bli en bättre kväll?

Förlåt för att jag inte blev den dotter du ville ha. Att jag sitter här utan jobb, sjukskriven sedan 2½ år tillbaka. Inget körkort, inget hus, bla bla bla... jag är bara misslyckad.

Fick förresten en ROS av Darling idag, sweetiepie :D
Jag älskar honom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: