SKRIVET: 2008-07-03, kl 19:49:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

saknad

Nu har Karolina åkt hem :(
Kommer sakna henne hur mkt som helst! Varit så härligt att ha henne här jue.

Var och hälsade på mamma idag. Remiss skulle skickas till Örebro så hon ska dit sen för att ta ytterliggare prover från halsen. Då måste hon sövas ned. När hon får åka dit är det ingen som vet. Verkar som hon har nåt ovanligt i alla fall.. jag är rätt orolig.

Är jättehungrig så nu ska jag äta lite.


Tony

Hua va e de för otäckt


karolina

jag kommer att sakna dig hur mycket som helst my love. det var så mysigt hos dig.



klockan är nu tio i fem och jag bara vaknade. hur trött som helst :(

idag bär det av till lab och sedan KBT. sen ska jag hämta mediciner och handla mat och cigg. nödvändigt vetande va??



du vet att jag håller tummarna för din mamma. hälsa henne så mycket. hon verkar vara hur trevlig som helst. hoppas verkligen att det inte är något allvarligt.



spelar damien rice och är trött...



puss*



PUBLICERAT: 2008-07-04, 04:50:15 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com
lena

hoppas de ordnar sig för din mammma =/



PUBLICERAT: 2008-07-04, 09:03:40 | URL: http://vildalillablomma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: