SKRIVET: 2008-07-07, kl 19:51:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mäster Katten

Daniel mår lite dåligt så han har varit hemma från jobbet idag, slapp jag vara själv :)

I eftermiddag har jag varit till Grängesberg med Nathalie och Ewa (Daniels mamma) skjutsade dit oss. Var förbi vid Daniels mormor & morfar. Där serverades det smörgåstårta, åt en liten bit. Valde kaffe men dom hade ingen mjölk utan dom hällde i grädde -hjälp-
Sen var vi på barnteater, Mäster Katten i stövlarna. hehe. Nathalie var nog lite för gammal. Det var en ute-scen med tak, men sviiiiiinkallt!!! När jag efteråt skulle skriva ett sms var det jättesvårt för mina fingrar var stelfrusna och jag skakade i hela kroppen.

Måste ta hit mitt regnställ så jag kan gå promenader även när det regnar..

TISDAGENS PLANERING
- Sätta upp gardiner
- Promenera
- Plocka i lägenheten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: