SKRIVET: 2008-07-09, kl 20:56:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Läkarbesök/Kvaddad mc

Läkarbesöket gick bra. Minskade ner abilify till 5 mg, den lägsta dosen. I augusti får jag ha hand om medicinerna själv. Hon förlänger sjukskrivningen och så ska jag tillbaka i november. Jag är nöjd!

Pappa sms'ade nyss. Han & Marita var ju på väg till Nordkap. Men nu hade dom krockat med en bil 21 mil ifrån så dom var blåslagna & motorcykeln var så klart helt förstörd. Det var en bil som hade åkt ut mitt framför pappa men som tur var som hade det inte gått så fort. Jag är ju som jag är, så jag blev så klart lite orolig och ringde pappa. Men det var ändå ok med dom sa han. Än vet dom inte hur dom ska ta sig hem, han ska prata med försäkringsbolaget igen imorgon.

Gått runt Bullerforsen med Darling ikväll vilket var skönt.

Tydligen har jag numera häng på mina jeans. Snyggt? Njae.

Lyssnar på Winnerbäck från när han var Sommarpratare i P1 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: