SKRIVET: 2008-07-23, kl 22:27:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

K2-övning #1

Jag är trött. Var skittrött på eftermiddagen hos Daniels föräldrar också. Ska lägga mig bara jag bloggat klart...
Allt ska vara packat nu. Checkat tältet också. Åhhh va jag längtar. Tror inte jag tältat sen 2005 och då var det i militärtält. Vi har med oss Försvarets "kök" nu också hehe.

Börjat läsa "I en annan del av Bromma". Redan rolig :D
Den ska jag ta med imorgon, tänkte läsa lite på kvällen. Daniel köpte en bok idag så därför blev det även en Everest-ficklampa från Stadium..

Ni vet väl förresten att vi ska bestiga K2? Därför vi ska tälta imorgon. Vi övar inför K2 :P
När Daniel har semester igen (v. 33) blir det cykelsemester och då ska vi tälta.

Någon som vill köpa ett par mörkblå Bondelid-jeans???
Ett köksbord inkl 4 stolar kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: