SKRIVET: 2008-07-18, kl 20:04:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Göteborg/Kolmården?

Blev aldrig att jag uppdaterade igår..
Var i alla fall ut på kvällen med Bettan & Patrik. Först var vi hemma hos Bettan och det va fan längesen jag skrattade så mkt! Sen gick ner på stan och in på Skrubben.. Var till Engelska en snabbis också men jag tröttnade och åkte hem. Kom hem vid 2.

Idag har vi gjort tårta och kakor. Mika & Jonas var hit och fikade under dagen.
På eftermiddagen var mamma, Kjell & Daniels föräldrar hit.. allt för att fira Daniel :)

Pappa ringde idag & frågade om vi kunde följa till Mariestad. Han skulle köpa ny motorcykel och behövde chaufför till bilen hem. Men eftersom vi skulle få besök så kunde vi inte :/
Han fixade annan chaufför dock.
På söndag eller måndag ska vi skjutsa Carina till Västerås för hon ska kolla på lägenhet. Så då blir det IKEA när vi ändå är där.
Nästa vecka åker jag, Daniel, Mika & Jonas kanske till Göteborg alternativt Kolmården. *hoppas hoppas hoppas*
Vill ju göra någonting under sommaren i alla fall!

Åh, vad jag har ont i halsen =(
Ibland sticker det i näsan och bränner i ögonen också.
Så nu är det faktiskt synd om mig, så det så!


Sandra

när ska ni till göteborg & vad ska ni göra där?=)

jag åker på måndag till göteborg ja =)



PUBLICERAT: 2008-07-19, 18:54:42 | URL: http://sandraaaerixon.blogg.se/
Tony

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh va du här utan att höra av dej??? jösses tjejen.... en annan gång=) va rädd om du!



mvh littletonyboy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: