SKRIVET: 2008-07-25, kl 18:27:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Dressinåkande

Nu är vi hemma igen efter vår lilla tripp.
Tror vi trampade ca 3 mil eller längre igår. Puh! Fan vad ont i baken man fick av det. Tältade vid en jättefin sandstrand. Mysigt att tälta men jobbigt med alla mygg. Känner man speciellt idag, aaaaah vad det kliar!!!
Idag var det bra drygt att trampa vill jag lova. Ont i baken, baksida lår osv osv..
+ att det var irriterande med alla kvistar man fick på sig.
Vi har i alla fall haft det jättebra.
I slutet av hemvägen på dressinen så stannade vi för att dricka vatten. Då trodde vi att vi hade 15-20 min kvar till MÅL, men efter 5 min var vi framme =) UNDERBART!!!

När vi lämnat dressinen åkte vi till Vansbro "centrum" och köpte drickor och mackor. Sen H-E-M!
Duschade och tog det lugnt i ca en timme. Sen var vi till min lägenhet. Hämtade ett lass saker. Imorgon ska de stora möblerna hämtas. Wiiiiiie :D

Ikväll spelar Uggla på Midnattstravet och jag hade velat gå. Lite i alla fall. Men är totalt jävla slut så jag orkar inte. Har t.om gjort slut på min reservtank :P

Vi firade ikväll med onyttig mat för att vi varit så duktiga. 6 mil dressintrampande är väl ändå bra kämpat?
Nu sitter vi och kollar på säsong ett av Hipp Hipp.


Johanna

Jag har aldrig varit i Egypten, men har hört att deras dykvatten ska vara något av det bästa. Tog dykcert på Bali i januari, så vi tänkte åka på en "båtresa" till egypten och typ bara dyka! :)



ha en fortsatt trevlig fredagskväll!



PUBLICERAT: 2008-07-25, 20:07:30 | URL: http://johannamariams.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: