SKRIVET: 2008-07-08, kl 20:16:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

baka en kaka

Kände mig sådär på förmiddagen, småsov en stund för att få tiden att gå. Hämtat lite saker i min lägenhet idag, tror det blev 4 kassar med saker från badrummet så som t.ex hårspray, bomull och liknande. Ändå är det saker kvar, kanske 2 kassar till. Hehe.

Gick en promenad med Bettan & Sofie idag, 5 km. Skönt :)

Egentligen skulle mamma till Örebro på onsdag nästa vecka, men det har blivit ändrat. Blir på tisdag istället.

Jag & Darling spelade buzz tidigare ikväll, jag förlorade. Men han ska minsann få =P
Håller på att baka matbröd nu. Står i köket och jäser.

Kommande planering
Onsdag: Plocka i lägenheten, gå en promenad. Läkarbesök (14.00) Plocka i lägenheten. Hämta blommor och gardiner. Sätta upp gardiner.
Torsdag: Fixa fint i lägenheten. Promenera.
Fredag: Tvätta 7-11, fixa med lägenheterna.

Matplanering
Onsdag: Fiskpinnar, mos, äggsås. (Jag vill ha mos & Darling vill ha äggsås, därför blir det så. Jag hatar äggsås)
Torsdag: Vegetariska vårrullar
Fredag: Lasagne

Det är vad jag tänkt mig hittills. Ska kanske försöka bjuda hit några på mat eller fika på söndag, vore nice. Helst vill jag att Anna, Niklas & Filip kommer, söt-Filip :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: